Iepirkšanas grozs

Latviešu valoda flag
Latviešu valoda
EUR

Bieži uzdotie jautājumi

Zemāk ir biežāk uzdotie jautājumi, uz kuriem, iespējams, atradīsiet atbildi paši.

Piegāde

Maksājumi

Apmaksa veicama sekojošos veidus:

  • Apmaksa saskaņā ar saņemto rēķinu jūsu e-pasta;
  • Apmaksa ar jūsu izvēlētas bankas karti;
  • Apmaksa izmantojot PayPal sistēmu

Pasūtīšana un atgriešana

Lai atceltu pasūtījumu (visu pasūtījumu vai atsevišķas preces)  interneta veikalā, tev savā klienta profilā jāatrod "Atcelt pasūtījumu" poga, kas atrodas sadaļa pasūtījumi. 

Pasūtījumu ir iespējams atcelt līdz brīdim, kamēr tas nav nodots kurjeram vai pakomāta piegādes servisam. Ja pasūtījumu vairs nebūs iespējams atcelt, atcelšanas poga nedarbosies (šādā situācijā vienkārši atsakies pieņemt pasūtījumu no kurjera/ neizņem to no pakomāta). 

Pēc pasūtījuma atcelšanas tā statuss mainīsies no "Atcelt pasūtījumu" uz "Atcelts". Ja maksājums jau veikts, naudu atgriezīsim tuvāko 2 līdz 3, bet ne ilgāk kā 14 dienu laikā

Sūdzība tiks izskatīta 14 dienu laikā, no brīža, kad būsim saņēmuši Tavu sūdzību.
Abonēt mūsu jaunumus Abonēt mūsu jaunumus Abonēt mūsu jaunumus Abonēt mūsu jaunumus
Abonēt mūsu jaunumus
Saņemiet atlaides kuponus līdz pat 50%

Abonēt mūsu jaunumus